Absintmerken

Jacques Senaux

GroeneFee (04/10/05 om 13:27:25):

Wij krijgen vragen over een Absinthe Jacques Senaux, die wordt verkocht door de slijterijketen Mitra. Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar wij kennen het merk niet. Iemand?

 

radioflux (04/10/05 om 14:27:48):

Ah, dat zwarte spul. Hoort eerder thuis in het "Verbaas uw vrienden"-kabinet, lijkt mij.

 

anmaja (04/10/05 om 19:43:28):

hetgene wat ik bij de mitra heb gezien is inderdaad dat merk, zelfde fles, maar wel groen! en het was 70% vol.

 

Z.v.E (04/11/05 om 23:48:16):

Lijkt mij een Spaanse. Bebida Espirituosa

En is dat dus ook http://www.alandia.de/absinth/product_info.php/products_id/337

Thujone Containing? Zwarte kleur?

Niet kopen.

 

Carpalim (05/20/05 om 22:04:29):

Z.v.E schreef:

Lijkt mij een Spaanse. Bebida Espirituosa

En is dat dus ook http://www.alandia.de/absinth/product_info.php/products_id/337

Thujone Containing? Zwarte kleur?

Niet kopen.


Is groen, betaalbaar, semi-vierkante fles, te pruimen voor door de week, maar uiteraard geen spitze.

 

radioflux (05/21/05 om 15:17:48):

Door de week drink ik Guy.

 

Mario (06/14/05 om 12:07:36):

GroeneFee schreef:

Wij krijgen vragen over een Absinthe Jacques Senaux, die wordt verkocht door de slijterijketen Mitra. Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar wij kennen het merk niet. Iemand?


Best te zuipen hoor, met die alcohol en (volgens etiket) nog met thujone ook... sjakkie is geen topper en wat droppig maar zn geld wel waard. Ik hou meer van Montana, Lasala, Apsinthion uit Polen enz. Zijn wat minder "zoet"..

 

roel (07/28/05 om 16:19:52):

ik heb een fles jacques senaux gekocht in spanje, vierkante fles, 85% zwart/dieprode kleur, geen ingrediënten ofzo erop. Hoe drink je deze onzin, ik neem aan niet in shooter glaasjes. laat t ff weten via email als je een aantwoord heb

 

adrien (08/29/05 om 09:41:05):

Iedereen geeft commentaar op dit absintje,inderdaad zeer suikerig en zoetig maar toch nog lekker,en je wordt er al snel goed sgeef van,je hebt natuurlijk betere,maar ik vind die zwarte belange nog niet zo slecht...,dus wel kopen zou ik zeggen,maar als je nog betere merken ziet ga dan maar voor deze...fin ja...,en ja dus hoe je het drinkt,met water en suiker+absinthlepel,je kan alles trug vinden op de site"de groene fee"

 

Biesjanker (10/02/05 om 23:21:37):

Vind dit merk niet superslecht. Als je het naast de Tsjechische meuk zet is het een verademing. Geen toppertje maar wel OK. Volgens mij is het hetzelfde als Teichenne, komt in ieder geval wel  daar vandaan.

 

Absintmerken